Nu am mai postat de pe 11 ianuarie

Astazi suntem in 22 … nu am mai postat de pe 11 … as fii vrut sa existe si un 33 ianuarie sa pot posta 😀 dar nu-i bai …

O sa te intrebi de ce nu am mai scris de mult timp … pai sa stii ca nu am mai avut timp .

Dar acum o sa-ti zic ce am facut eu pana acum :d

– am fost ocupat ( se intelege … doar nu am mai scris )

– m-am indragostit 😀

– m-am indragostit foarte tare

– m-am indragostit extrem de tare 😀

In rest am lucrat din greu … scoala a fost groaznica… au fost lucrari de incheiere de semestru si inca sunt si o sa mai fie inca o saptamana … la serviciu au mers lucrurile cand bine cand rau … uite astazi a fost o zi super naspa la job…iar la scoala o zi foarte… incarcata dar destul de placuta …uneori se inverseaza polii insa niciodata ( parca) nu au fost constanti … poate unii o sa zica…dar esti prea tanar sa ai serviciu … te pot intretine si parintii … BULLSHIT frate ! Parintii mei au muncit de la 16 ani … si nu numai ai mei …intrebati-i si pe ai vostri … si eu vreau sa le multumesc ca m-au crescut… vreau sa le ofer satisfactia ca , copilul lor se poate descurca … si e si pentru mine o satisfactie . Americanii cum au serviciu de la 16 ani … in Romaniaaaaaaa totul e de cacat ! Mentalitatea e una infioratoare… daca un pusti vrea sa se angajeze este subminat … de-aia adolescentii din ziua de azi nu au incredere in ei … de asta unii adolescenti au apucaturi de tot rahatul pentru ca nu le este oferita o activitate in afara de scoala care s-a transformat in uzina … profii de cacat ce vin cu nervi si ii descarca pe tine … materie de cacat ce nu are nicio logica … scoala de cacat in care iti cade tencuiala in cap , clasa de cacat unde respiri un aer imbacsit impreuna cu 32 de colegi ! Unde e protectia copilului ?? Undeee? Tu crezi ca dupa 7 ore de scoala … la ora 19:00 intr-o clasa unde e frig … un copil mai poate invata la psihologie ( unde dementul ala de profesor vrea sa-i stii cuvant cu cuvant tot ce i-ai predat si care a bagat spaima in elevi ) „Bai aurolacule , frustratule … du-te la grajd si preda in halul in care ai invatat tu” … Si scuza-ma … societatea mai are pretentia sa iasa ceva din adolescentii de azi ? … da-mi tu raspunsul daca vrei 😀

P.S. daca vrei da un ochi  aici  un fotoblog fain

si pe aici pe la nea raspandaku  care s-a trezit pe blogul meu si mi-a lasat urmatorul mesaj

„hai sa traiesti blog-erule! daca vrei mai multe trucaje ai un set proaspat la mine pe site, in categoria Trucaje, evident ) ! acu ti-am gasit “minunatia” si ti-am raspuns”. bafta!”

Noh? ce mai astepti …

5 Responses to “Nu am mai postat de pe 11 ianuarie”


  1. 1 cieloblu Ianuarie 23, 2008 la 7:12 pm

    ufff.. nu 33 ca era cu ghinion

  2. 2 Andraaaaa Ianuarie 27, 2008 la 1:55 pm

    mircea, te aprob^:)^ si eu vinerea am psihologia tot de la 19:00 si el ne asculta, tipa la noi( ridica`te `n 2 labe! ce? esti pe miriste?=))…dar asta e! nu putem decat sa e resemnam( momentan). si nu te aprob doar in privinta asta, ci in toate. da da da:X:X: si ma bucur ca te`ai indragostit, ma bucur din inima!!!

  3. 3 phreakphaktor Ianuarie 27, 2008 la 3:50 pm

    De acord cu tine ^_^ Vreau si eu din vara sa fac ceva programming 😀

  4. 4 cieloblu Ianuarie 28, 2008 la 7:33 pm

    astept detalii despre faza cu indragostitul, sper ca nu esti zgarcit la detalii :d

  5. 5 Mara Februarie 29, 2008 la 8:26 pm

    Nu ai mai scris demult:|29 februarie:((


Lasă un răspuns

