Singuri mereu doar pe noi ne avem

Astazi a fost o zi nasoala …nu vreau sa vorbesc despre ea … va las o melodie …

6 Responses to “Singuri mereu doar pe noi ne avem”


  1. 1 cieloblu Decembrie 20, 2007 la 9:19 pm

    hey mr. mouse, are u ok?

    if not, u should now i’m around…

  2. 2 Andraaaaa Decembrie 21, 2007 la 5:19 am

    Stii ca ieri nu am putut sa ascult melodia si cum am intrat pe blogul tau am dat click pe ea si acum o savurez. Imi place!

  3. 3 Blu`z Decembrie 21, 2007 la 7:45 am

    uite…ieri nu am fost deloc …ok … in schimb azi… ma simt mult mai bine… s-au rezolvat multe dintre lucruri 😀 o sa va povestesc 😀

  4. 4 Blu`z Decembrie 21, 2007 la 7:57 am

    andraa ma bucur ca iti place >:D<

  5. 5 artistu Decembrie 22, 2007 la 1:17 pm

    Iris face bine oricui in orice moment ! Asa ca ne bucuram ca iti e mai bine !
    😉

  6. 6 MADALIN Noiembrie 8, 2008 la 9:13 pm

    e foarte fain site-ul…as vrea si eu sa-mi fac un site dar nu stiu cum…ma poti ajuta?


Lasă un răspuns

