Astazi , din nou , o zi incarcata

E o zi foarte incarcata si astazi … voi merge la scoala (ore de rahat , mai ales psihologie – materia imi place dar profu` nu ) … trebuie sa merg la cumparaturi cu o profa ( deci nu e ceea ce credeti … trebuie sa cumparam niste chestii pentru o prajitura bulgareasca pentru ca participam la un festival „Craciun European” … cu dansuri & stuff – duminica se tine) … iar pe la 18:00 voi fii la deschiderea unei festivitati „Targul de Arta al Uniunii Artistilor Plastici” … pentru ca radioul la care lucrez e partener media si cu ocazia asta imi mai fac si eu niste materiale pentru emisiune … pe urma iarasi o sa merg la studio ca sa editezz vox-urile (inregistrarile) … super … nu? aaa si nu se mai tine sambata asta spectacolul cu trupa :)) ci sambata viitoare … mai bine !

2 Responses to “Astazi , din nou , o zi incarcata”


  1. 1 blu Decembrie 16, 2007 la 4:57 pm

    astept poze si prajitura :d

  2. 2 Blu`z Decembrie 18, 2007 la 8:12 am

    😀 poze … sa fac si eu rost de ele … prajitura s-a mancat …


Lasă un răspuns

