Astazi … :D

Zi ocupata astazi … am fost ca de obicei la matinal … a iesit o emisiune grozava … adica cel putin asa mi s-a parut mie . Am fost deschis , am vorbit liber si e o realizare dupa  abia o luna de emisie „live” . Am plecat de la serviciu … acum sunt acasa si in cateva ore o sa merg la un spectacol in care eu o sa recit o poezie in …. Limba Latina ( nu radeti 😛 ) . E destul de ok , pentru ca nu va fi un eveniment cochet … ci o simpla intrunire . Sambata asta programul meu va fii super incarcat … dimineata emisiune , la ora 11 voi avea un spectacol cu trupa de teatru din care fac parte (iata ca va dezvalui din ce in ce mai multe despre mine) si pe la 2 voi recita la un festival in cadrul Filarmonicii de Stat „Ion Dumitrescu” … o sa va tin la curent .

8 Responses to “Astazi … :D”


  1. 1 Lieserl Decembrie 13, 2007 la 1:35 pm

    Multumeasc prieten adevarat ca imi spui si mie 😐

  2. 3 cieloblu Decembrie 13, 2007 la 8:26 pm

    da, lasa, ca eu n-aveam scoala si tot nu mi-ai zis :))))

  3. 4 Blu`z Decembrie 14, 2007 la 7:29 am

    uh deja am fani 😀 :))

  4. 5 cieloblu Decembrie 15, 2007 la 11:30 am

    asta si vroiai, huh? :d

  5. 7 blu Decembrie 16, 2007 la 2:14 pm

    i knew it, i knew it…:d

  6. 8 Andraaaaa Decembrie 21, 2007 la 5:28 am

    oh da! Poezia in minunata limba latina. app de latina! sa`mi amintesti sa`ti spun ceva:P


Lasă un răspuns

