Un nou inceput de saptamana 2

Cat a trecut ma de cand am scris Un nou inceput de saptamana ? Da ma .. fix o saptamana … si tot mi se pare ca a trecut prea repede … desi daca stau sa reflectez … am realizat destul de multe … deci oare e bine ca am realizat multe in timp „putin” sau e destul de rahat ca am facut atatea lucruri importante si nu au putut expanda timpul … asta inseamna ca nu au fost importante si nici placute … se numeste tradarea sinelui … sinele meu a inceput sa disimuleze cam des situatiile .

Uite ce m-am gandit … la inceput de saptamana … sa analizez cateva vorbe din popor :

„Esti sarac lipit” cred ca vine de la faptul ca in trecut saracii erau „lipiti” de anumite pamanturi , ori vine de la alta vorba : ti s-a lipit burta de spate de foame ( esti sarac , nu ai ce manca , adica faci foamea) .

„Nu are dupa ce bea apa” : eu credeam ca aceasta vorba se refera la „vasul” cu care bei apa … dar la o analiza mai amanuntita se observa tot referinta la „mancare” … Nu ai ce manca , deci nu ai dupa ce ( mancare) sa bei apa … Da , insa nu e bine sa bei apa dupa masa ci la o jumatate de ora dupa aceasta … in cocluzie …

:))

Nu e nicio concluzie … Give a bit a mmm to me … hai ca v-ati prins :

2 Responses to “Un nou inceput de saptamana 2”


  1. 1 cieloblu Decembrie 10, 2007 la 7:24 pm

    amanda lear – enigma :d

  2. 2 Blu`z Decembrie 11, 2007 la 7:06 am

    oh da… geniala melodia 😀


Lasă un răspuns

