Vorbesc cu cineva

Vorbesc cu cumnatul meu care nu poate iesi dintr-o banca de prin Bucuresti pentru ca nu gaseste iesirea . :)) Lifturile l-au dus in alta parte 😀 uh super …

Eu am venit de la serviciu … azi e vineri again si ma gandesc ca maine mai am din nou matinal , si apoi luni incepe o noua saptamana in care va trebui sa muncesc din nou .

In fine … mai e destul de mult pana luni .
Mai am si scoala astazi … ce ciudat … dar ar trebui sa fiu mandru … vorba profului meu : ai 17 ani , ai contract cu un radio ce se pastreaza lider de audienta in judet , si mai ai si prime-time 😀 …
Uite bai ce se distreaza oamenii astia :X …

0 Responses to “Vorbesc cu cineva”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

