Sunt la serviciu … azi e Mos Nicolae

Pai a fost o emisie super tare … am avut un concurs si m-a sunat lumea sa castige cadouri …

Intrebarile la care trebuiau sa raspunda :

Cine e Mos Nicolae ?

– un bussiness man care da bani copiilor

– un sfant ce aduce copiilor cuminti cadouri

– o companie multinationala

 In ce pune Mos Nicolae cadourile ?

– in punga

– sub brad

– in pantofii curati

Evident intrebarile au fost facute pentru copii .

A fost fun … au intrat doi copii in direct cu mine … a fost dragut ca pentru o dimineata eu sa fiu „mos Nicolae”.

Ce mi-a adus mie mos Nicolae? …

– niste blugi Calvin Klein

– un set foarte fain din portelan : o cana , o lingurita si o tava pentru feliile cu unt si cu dulceata

– o cana care are un capac in forma de caciula a lui Mos Craciun

– bucuria de a face o emisiune faina

Voua ce v-a adus? …

ah si mai am un video pentru voi …

12 Responses to “Sunt la serviciu … azi e Mos Nicolae”


  1. 1 artistu Decembrie 6, 2007 la 9:24 am

    Fan Beatles ! Frumooos ! Deci nu sunt sigur prin blogosfera !
    Hai ca ma simt bine !
    😀

  2. 2 Blu`z Decembrie 6, 2007 la 9:52 am

    😀 ooo da … Beatles au un sil super tare …

  3. 3 Blu`z Decembrie 6, 2007 la 9:52 am

    ah app … chiar port un tricou cu ei acum 😀

  4. 4 blu Decembrie 6, 2007 la 10:09 am

    si eu te intrebasem ce-ti doresti de Craciun 🙂

  5. 6 artistu Decembrie 6, 2007 la 11:36 am

    „Coreanu’ Albastru”, e simplu ma ! Vrea un CD original cu Beatles !
    😀

  6. 8 blu Decembrie 6, 2007 la 4:11 pm

    la mine pe blog, era o leapsa…

  7. 9 Blu`z Decembrie 6, 2007 la 5:03 pm

    gata blu … am vazut 😀 era chiar pe ultimul rand 😛

  8. 10 cieloblu Decembrie 6, 2007 la 7:19 pm

    of, pai alea importante sunt la sfarsit, nu stiai???
    dadada, CD cu Beatles, faina idee…:)

  9. 11 Andraaaaa Decembrie 21, 2007 la 5:31 am

    si mie`mi plac cei de la Beatles:X …app de emisiune! ti`am spus ca am ascultat franturi si chiar ai fost simpatic cu fetita aia careia ii placea sa citeasca


  1. 1 Mosu, Niculinele, Nicusorii si Nicoletele… la ceas de inceput de iarna ! » Artistu’ zice ca… Trackback pe Decembrie 6, 2007 la 9:34 am

Lasă un răspuns

