Caravana Coca-Cola prin orase

Am vazut asta-seara caravana Coca-Cola … deci super… trei camioane cu beculete (ca in reclama) …surpriza : Mos Craciun era in primul 😀 si erau insotite de melodia „Sarbatorile vin… sarbatorile vin” … m-am simtit pentru cateva secunde in reclama . Cred ca era o actiune umanitara pentru ca in celelalte camioane ( desigur in fata) erau copii . Super !

7 Responses to “Caravana Coca-Cola prin orase”


  1. 1 cieloblu Decembrie 4, 2007 la 7:53 pm

    of, si n-ai facut si tu o poza pt oameni care nu stiu decat drumul pana la serv si inapoi ? si care nu vad camioane d’astea frumoase? si care de cand au vazut reclama, au suspinat teribil si au sperat ca poate se intalnesc intr-o zi cu un Mos Craciun dintr-un camion din asta rosu cu beculete care-i imbratiseaza si le da acadele? si…am obosit…

  2. 2 artistu Decembrie 5, 2007 la 10:31 am

    Deci nu sunt singurul om mare caruia i se umezesc ochii la vederea jucariilor ! Misto si daca mai prinzi camionul, zic si io ca cieloblu:
    POZAAA… ca sa se bucure si sufletele nostre !
    😉

  3. 3 cieloblu Decembrie 5, 2007 la 8:48 pm

    nu, artistule, nu esti singurul. probabil ca sunt putini oameni mari care se lasa impresionati de chestia asta; sau care pot sa recunoasca. who knows?

  4. 4 Blu`z Decembrie 6, 2007 la 7:09 am

    ideea e ca e aiurea ca oamenii cand sunt maturi evita sa-si lase sentimentele libere …

  5. 5 celmaijupan Decembrie 6, 2007 la 9:09 am

    de unde pot sa fac rost de melodia aia „sarbatorile vin” sau cum se cheama.. ca am cautat-o in disperare si nu o gasesc..

  6. 6 discopig Decembrie 6, 2007 la 9:49 am

    de pe odc 😀 dar nu e in sinea ei o melodie 😕 … e mai mult un jingle …

  7. 7 Minea Adrian Februarie 9, 2009 la 11:55 pm

    Cind a trecut si pe la noi s-a facut lumina in oras:)


Lasă un răspuns

