Doua evenimente au avut loc astazi

1 Decembrie … toata lumea stie … in orasul meu nu am stat la manifestatie … era prea frig , insa am remarcat si tineri veniti (cred ca luati cu japca) . Parada se anuntase pentru ora 10 , si era 9.30 cand am iesit eu de la serviciu … cred ca daca mai ramaneam cateva minute incepea … desi nu am vazut urma de oficialitate pe acolo . Oricum era ceva lume acolo .

Al doilea eveniment important ce a avut loc astazi a fost… inaugurarea noului sediu al Teatrului Municipal Ariel .

Multi oameni … mult pupincurism . Pupincurism in toata regula cuvantului . Toti se intreceau la capitolul sa pupam in cur pe primar , primarul s-a pupat pe el insusi in cur , directorul pe primar , lumea aplauda . Pup`n`fund …

Nu stiu de ce m-am asteptat la prea multe de la acest eveniment . In sinea lui nu e un lucru „naspa” . Insa daca aduna niste lume la minus cateva grade ca sa astepte pupatul in c** … mi se pare „naspa” …

Au inaugurat noul sediu … felicitari … ati chemat multa lume … si nici macar loc nu a fost …

Asta numesc eu o situatie extrem de „naspa” .

1 Response to “Doua evenimente au avut loc astazi”


  1. 1 cieloblu Decembrie 1, 2007 la 8:44 pm

    mda, cam nasoala situatia…


Lasă un răspuns

