Ufffffffffffffff …

Am venit de pe teren … foarte frumos totul . Am fost la vreo 25 de sectii de votare toata ziua . Impresii :

– oamenii s-au ferit putin , m-au intrebat de acreditare bla bla … speriati de bombe

– lume putina venita la vot , pana la ora 18:00 se prezentasera vreo 21 % din alegatorii de pe listele din sectiile de votare – partea centrala a orasului – deci partea care este cea mai „vizitata” . In restul cartierelor … lume putina , plictisita , fara chef de vot .

– comisia era si ea plictisita , a cam stat degeaba , i-am intrebat cum a fost mancarea … putina … dar nah … o remarca interesanta la o sectie de votare face unu` din comisie : „Oooo ce portocala mare a primit colega de la PLD” .

– politistii care erau in sectiile de votare au fost cumsecade , nu m-au oprit , nu m-au luat la intrebari , ce-i drept am avut si legitimatie de presa .

– din cate am auzit din gura votantilor : „Bai nu trebuia sa vin” , ” Am auzit ca PNL-ul …” , „Ala din comisie era ala de vinde ziare in piata ” etc .

– m-am plimbat prin tot orasul , am descoperit noi chestii gen locuri daramate , locuri in constructie .

– am facut vreo 10 transmisii cu date despre ce se mai intampla pe la sectii , insa nimic iesit comun … nicio stampila disparuta … la o sectie de votare a sunat un nene de la PSD sa raporteze o incercare de a face campanie electorala

– o situatie neplacuta , cei de la ADP au venit dimineata si au rupt cateva afise electorale ale PSD si au zis ca au fost trimisi de Mircia Gutau ( cunoscutul primar valcen – da ala care a luat spaga) … bai nu tin cu PSD … insa e aiurea ca niste angajati ADP sunt pusi sa faca asta …

Pai cam atat de astazi … voi aveti legatura 😀 si o sa mai scriu dupa ce aflu rezultatele .

0 Responses to “Ufffffffffffffff …”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

