De cand blondele „stie” sa scrie

Nu stiu ce a indemnat-o pe miss pi*dis , marea profesoara universitara , sa-si inceapa un blog … poate hormonii din ea … mandria personala , ideea ca Iliescu are si ea nu … eh nu o condamn , asa cum am vrut eu sa am blog , e si ea un om … poate sa faca ce vrea … nu?

Numai ca … am fost socat cand am aflat ca Elena Udrea stie sa scrie 😕 … si doi la mana … am dat un search pe google cu „elena udrea blog” si nici urma de vrun link catre sit-ul ei … in fine… e http://www.elenaudrea.ro … si wwwwwwwwwwooowwwwwwwww ce motto are puicuta „Omnia mea mecum porto-(Cicero) – latina pe care o stiu ma ajuta putin… deci cam asa ceva : port cu mine ce e al meu … eu zic ca poarta si ce nu e al ei (stie mister Cocos mai multe) … eh m-am uitat si eu pe cel mai recent post al ei … insa spre surpriza mea
… nimeni nu i-a lasat niciun comentariu 😕 … ori le proceseaza SPP-istii inainte de a fi aprobate … ar trebui nominalizata la RoBlegooFest la categoria „Cel mai grozav dar necomentat blog” sau la „Cel mai cenzurist blogger” ( asta daca si-a pus oamenii sa filtreze in asa hal commenturile) .

V-am pus aici un video cu o melodie chiar super … si chiar se potriveste articolului si mai ales politicienilor … Skunk Anansie – Cheap Honesty

2 Responses to “De cand blondele „stie” sa scrie”


  1. 1 artistu Noiembrie 22, 2007 la 7:27 am

    Stie ma sa scrie, ca tre sa ii scrie lu’ BASE biletzele !
    😀

  2. 2 discopig Noiembrie 22, 2007 la 7:31 am

    da ai dreptate .. iar ai dreptate ! :)) … oricum… eu tot aveam impresia ca are o secretara si pentru biletelele alea …


Lasă un răspuns

