Virgil Ogasanu ne-a onorat cu prezenta

Iona … o piesa sau mai bine zis o capodopera … o inimaginabila valoarea a teatrului absurd lasata de Marin Sorescu pe aceasta suprafata populata numai de non-valori si de „animale” .

Virgil Ogasanu … maestrul teatrului …

O combinatie intre cele doua elemente (Ogasanu si Iona) nu putea decat sa fie o mare realizare teatrala … atat pentru actor cat si pentru spectator … este mult mai usor sa aflii drumul catre Iona prin acest maestru … in fine … as avea multe de comentat insa… am ceva mult mai important de zis…

Spectacolul Iona , al Teatrului Nottara – Bucuresti , a facut un „turneu” national … asa ca a ajuns in orasul meu , Rm. Valcea … foarte frumos …pana aici totul bine …

Chiar acum am venit de la spectacol … sa incep cu impresiile mele personale …

– nu am auzit nimic din cauza ca publicul a fost unul tanar venit de la niste scoli de „cartier”

– nu l-am auzit pe Ogasanu pentru ca a trebuit sa ascult discutie unei imbecile cu ma-sa 🙂 „Unde esti?? …Mami e o scena” 🙂 ufffffffff …. nu …nu numai discutia imbecilei alia m-a deranjat … aproape toata sala (vreo o mie daca nu ma insel) a fost alcatuita din imbecili , subclasati din punct de vedere intelectual … niste brute cu un comportament animalic , niste victime ale procesului de pierdere a identitatii …sa enumar si alte fapte ce publicul tanar si dezinvolt (ptiu pe ma-sa) le-a facut : au mancat seminte … au huiduit , au inceput sa rada la scenele esentiale si care nu aveau pic de amuzament , au tipat , au urlat , au racnit , au facut ca vacile , ca leii , ca toate lighioanele , au scuipat , au vorbit la telefon , si-au rezolvat problemele sentimentale , s-au certat cu prietenii , au injurat profii , au facut poze cu blitul ( eh aici sunt deja exigent) etc . Deh frate …prosti si organizatorii astia … sa aduci niste pusti , adunati de pe la niste licee de unde ies „infractorii” societatii …nu ca Colegiul (scuzati-mi cacofonia) National la care invat eu ar fii mult mai breaz …

M-a marcat „discutia” unei eleve cu o profesoara : (parafrazez desigur ) „taci fa ca e profa” – ii zicea una lu alta

„si daca e ce fa … ca daca o prind o bat ca imi dadu 8 azi … nu vezi ce morcoveata s-a facut in cap” … ma rog … imaginati-va ca printre cuvintele astea ar fii cateva injuraturi la adresa femeii alia … vaai …mi-a fost rusine de rusinea femeii … mi-a fost rusine … bunul simt … respectul fata de oamenii (putini) care mai taceau de langa mine , m-a facut sa nu ii pleznesc … nu o palma , ci un pumn intre nas idioatei alia … dar asta e ,macar ar fii plecat acea proasta cu ceva de la teatru … ca si asa nu cred ca a retinut ceva ea …

Totusi actorul a plecat cu un onorariu frumusel , imaginati-va ca a costat 10 RON biletul, dar si merita …merita pentru ca a venit la Valcea si ne-a oferit un exemplu ! Maestrul Ogasanu e inca tanar … la sfarsit a iesit pe scena si a aplaudat cu noi … era de inteles ca un public neavizat va reactiona asa … Toate cele bune !

3 Responses to “Virgil Ogasanu ne-a onorat cu prezenta”


  1. 1 cieloblu Noiembrie 20, 2007 la 7:27 pm

    of! ce usor distrug oamenii astia toate lucrurile minunate. imi vine sa ma revolt!

  2. 2 artistu Noiembrie 20, 2007 la 9:02 pm

    Si totuasi important e ca tu l-ai vazut si ca ti-a placut ! Si poate cine stie va mai veni ! 😉

  3. 3 discopig Noiembrie 21, 2007 la 7:43 am

    aici ai dreptate !


Lasă un răspuns

