Se desteapta lumea?

Am citit o stire venita pe mail-ul de la serviciu cum ca Gigi Becali este intr-o cadere libera … Insomar , in urma unor sondaje desfasurate pe un esantion de 1230 de persoane , spune ca in doua luni (adica septembrie si octombrie) nea Gigi a pierdut increderea a 11 % dintre romani .

Si totusi , cota de 21 % la care se afla acum tot mare mi se pare …Dar mai mult ca sigur , Gigel o sa-si treaca in curand in C.V. si functia de europarlamentar !

Multumesc lui Raspandaku 

pentru poza 😀

4 Responses to “Se desteapta lumea?”


  1. 1 Lieserl Noiembrie 19, 2007 la 10:52 am

    Pai da, ca eu o sa votez cu Jiji…da?

  2. 3 DreamWave Noiembrie 20, 2007 la 1:24 pm

    Hehe, data viitoare, daca va fi vot uninominal, se poate bucura Jiji de candidatura… deocamdata se voteaza doar partidul, iar PNG are un procentaj neglijabil 🙂

  3. 4 raspandaku Ianuarie 21, 2008 la 9:56 pm

    hai sa traiesti blog-erule! daca vrei mai multe trucaje ai un set proaspat la mine pe site, in categoria Trucaje, evident 🙂 ! acu ti-am gasit „minunatia” si ti-am raspuns”. bafta!


Lasă un răspuns

