Jurnal de Strada I : O zi mohorata

E ciudat afara … dimineata era mai cald decat acum , la ora 9 . Dimineata ( pe la ora 6 ) fetele oamenilor erau mai expresive decat acum . Cel putin toata lumea e mohorata , niciun zambet , niciun gest in plus fata de monotonul mers pe asfaltul crapat … aceleasi locuri batute de parca aceiasi stropi de ploaie … mi-am acoperit fata cu un fular imens ca sa nu-mi fie descoperita tristetea . Fata mea e trista insa eu mai putin , eu sunt mai ganditor decat asfaltul insusi , cel care aseara s-a uitat la stele … si ce stele frumoase … si ce luna ascunsa … singura care sparge tristetea si monotonia cerului .

Oamenii sunt ceva mai crispati decat ieri … se uita ganditori in golul din fata ochilor , si vad albastrul cenusiu al strazii ce coboara , ba urca … ba se aseaza … bocancii iti devin mai grei decat pamantul … care abia se zareste de fumul inecacios de tigare al omului ce isi trage corpul dupa el pe strada , pe care din intamplare trec si eu …

Nu inteleg cum ochii mei imi tradeaza intentia de a fi trist , o intentie ce pare un impuls venit din ambientul acesta de non-culori si forme dezorganizate , zumzete ratacite prin aurora de copaci dezfrunziti … e dens aerul irespirabil … e rece .

Incepe sa picure incet , parca fulgii se dezgheata la streasina cerului … Este frumos ca e alb , si curat si sunt sigur ca oricarui producator de detrgent ii este ciuda pe acest alb imaculat .

Albul de poveste , pe acoperisurile blocurilor de observa cel mai bine . Padurea din oras capata noi forme mai apasate de zapada . Geamurile sunt usor aburite … doar iarna face amor cu natura … inca o data .

1 Response to “Jurnal de Strada I : O zi mohorata”


  1. 1 Lieserl Noiembrie 12, 2007 la 11:00 am

    Este frumos cand e alb, dar frigul te incetineste. Iti incetineste miscarile, pasii… si apoi si expresia fetei.


Lasă un răspuns

