@ school

Ora de info … in player e muzica punk  si ma incearca sentimente de „razvratire” impotriva sistemului infect din scoli ce ma apasa din ce in ce mai mult . Din fire am fost un om care tinde spre libertate ( de ce nu am zis „un om liber” pentru ca niciun om nu e liber sa faca ceva din cauza „pseudonormelor morale” ce ne fac mai „intelectuali” si mai „pusi bine cu societatea” ) . Oricum eu pot sa compromit principile mele in cazul in care sunt nevoit . Scoala imi baga pe gat lucruri ce-mi incalca de cele mai multe ori principiile si vasazica e total gresit cand scoala e inteleasa ca o formatoare de caractere . Cel putin in cazul meu NU E . Si cand nu e , nu ai de unde lua cu japca .

Bine zicea o prietena de-a mea  cand a adus in discutia despre oameni termenul de „pseudointelectuali” . E plina lumea de ei si pana la urma nu am inteles goana nebuna dupa statutul acesta . Bine ! Filosofie poate scrie oricine … poate , dar nu reuseste .

Revin la scoala , care din pacate nu prea cultiva „filosofia” din noi ci mai mult ne obliga sa retinem lucruri ce par a fi esentiale sub pretextul ca „va v-a trebui mai tarziu in viata” . Multora dintre informatii nu li se aplica aceasta „calitate” .  Intre noi si strainatate difera mult modul de a pune in practica lucrurile .

Ma incearca gandurile de revolutie , revolta , libertate !

Traiasca 30 Martie `90 cand au dat jos statuia lui Lenin . Dar se pare ca pentru mare parte a lumii acest eveniment nu simbolizeaza nimic. E atitudinea aia de durut in c*r … lasa-i pe „intelectuali” sa se ocupe de cultura … pentru noi „libertatea” inseamna scoala , serviciul . Ne multumim cu un salariu mai gras si ne bucuram cand acesta e mai mare decat al vecinului … ca avem cu cine ne lauda .

E putin trist faptul ca nu prea avem tendinta sa fim niste mici Che … putin din spiritul de libertate . Sa nu uitam totusi realitatea . Che a fost omorat . Libertatea are multe riscuri , insa daca ajungi la ea … te simti un om implinit.

1 Response to “@ school”


  1. 1 Lieserl Octombrie 25, 2007 la 1:53 pm

    De fapt, libertatea nici nu exista. Nu poti spune ca esti liber sa faci ce vrei : mereu o sa fie o regula sau pur si simplu bunul simt care te vor impiedica sa o faci. Si la urma urmei sa fii liber nu inseamna sa faci ce vrei.
    Sa fii liber inseamna sa poti gandii, sa poti alege din ceea ce societatea iti propune, sa poti sa schimbi ceva cand se destrama.
    Sa fim liberi, sa gandim, sa schimbam!


Lasă un răspuns

