Idiota

Poti sau nu poti sa fii un scandalagiu atunci cand auzi zgomot intr-o scara de bloc,ca venind dintr-o goarna sparta…nu stiu…dar azi am reusit sa scot vreo trei vecini pe usa afara cantand o melodie de la White Stripes „Let`s get married,in a big Cathedral by one priest…”.Numai unu a avut curajul sa-mi zica ceva:”Ba am un copil de 3 ani care doaaaaaaaarrrrmeeeeeee”…Impertinent mi-am zis in gand:”Daca o semana copilul ala cu tine…”.In fapt,nu stiu de ce a fost deranjat…pentru ca vocea mea nu suna asa rau…oricum cantam foarte tare…si la intoarcere m-am oprit la el la usa…am fredonat vreo cateva secunde si apoi am alergat la usa,mi-am incuiat-o de doua ori…si am facut liniste in casa…Dupa doua minute se aud bocanituri in usa…Liniste…

Eh…acum imi face in ciuda…si pune manele la maxim!:))Ce nu stie el…e ca eu stiu de unde se opreste curentul pe scara…iar vocea mea va rasuna glorios in noapte…

0 Responses to “Idiota”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

