Luna plina

Ma miram eu aseara in incercarea mea de a adormi pe la ora 2 noaptea,de ce nu pot …

Imi batea o lumina stranie in ochi…si nu intelegeam de unde poate fii,pentru ca pe strada luminile erau toate stinse.Am zis ca e un reflector ceva,dar oricum ce cauta indreptat catre fereastra mea?Bine,am zis,ia sa verific…si am verificat.Cand am dat perdeaua la o parte am vazut o luna plina,galbena…si inca o reflectie a ei in geam…Privelistea din spatele ferestrei arata ca de pe o alta planeta…Vedeam doua luni in loc de una…Am tras draperia si m-am bagat in pat la loc…intre timp luna si-a schimbat pozitia…ajunsese intr-o parte a geamului neacoperita!!!Ah…iar batea la ochi luna asta…Am tras drapaeria de tot…acu` ma intreb daca diseara mai va fii luna plina?

1 Response to “Luna plina”


  1. 1 daisypoppy Iulie 5, 2007 la 10:20 pm

    daca o sa auzi cainii si pisicile in concert….sigur va fii luna plina…


Lasă un răspuns

