Mai multe chestii

Vine vara…si-mi ia calul…caldura mare nenica…nu poti sa stai mult la soare ca ti se prajesc ouale…asa ca nu prea trebuie sa iesi in miezul zilei decat daca vrei sa vii acasa cu o durere de cap…Seara mai iesi si tu la o plimbare…Plimbare?Ori stai pe balcon si o privesti de pe tipa de la 2 dezbracandu-se!!!(am observat ca din ce in ce mai putini oameni pun perdele la geam).Asa ca programul e facut…

Aseara,dupa ce nu mai iesisem de mult din casa datorita aprovizionarii mele cu karma,am luat drumul orasului cu niste amici…Multi amici…si m-am simtit bine…Adica te simti bine cand esti cu oamenii potriviti…in locul potrivit!

In continuare,ca sa va amuzati va dau un clip…watch out!

2 Responses to “Mai multe chestii”


  1. 1 laura Iunie 28, 2007 la 10:10 pm

    ce pot sa zic doi dobitoci sparg o lusta si se uita la tavan,foarte tare frate…imi aminteste de vremurile alea cand jucam fotbal in sufragerie ;))

  2. 2 admin Iunie 28, 2007 la 10:26 pm

    :D…nu stiu cine i-a pus sa posteze pe net clipul…


Lasă un răspuns

