Dume de la TV

Aseara am stat pana mai tarziu in fata minunatului televizor,asta din cauza lipsei de ocupatie si luni seara dupa 12 nu prea sunt cine stie programe…eh ce vorbe spun si eu…cum sa nu fie…Interzi cu Laura Andresan ne-a oferit aseara un spectacol erotic de tavalituri si gemete necontenite…ce mai „za best sou”.Ce?Ce nu va convine?Aaaaaa,ca dureaza prea putin…ce-i mult strica.Asta mi-a dovedit-o faptul ca dupa ce s-a terminat onorabila emisiune mai sus mentionata,am mutat canalul pe B1 Tv,unde e concursul ala disperat,cu tipa aia disperata,cu oamenii aia disperati ce vor sa castige…Aseara a fost o tema „frumos” aleasa…Trebuia sa zici o leguma pe care o scrisese ea in prealabil intr-un plic…adica trebuia sa o ghicesti…ah da si era un indiciu:contine litera A…Eh bine lumea s-a strofocat…numai ca prezentatoarea a dat dovada de „nestiinta”(sa-i zicem frumos ca e tanara si venita din State…de unde stim?s-a laudat cu asta de cateva ori)…Un om i-a zis „floarea soarelui”…Prezentatoarea a ramas putin pe ganduri si a zis:”Nu…asta mi se pare a fii fruct”…Floarea-soarelui fruct?Bineeeeeee…trecem peste…pentru ca niste concurenti pusi pe glume sunau si ii ziceau diverse variante ca „icre”,”peste”,”lapte”,”branza”…De fapt sa analizam…Icre si peste a zis un nene…cred ca era pescar or un ahtiat dupa marine(andree marine)…Iar o doamna a zis „lapte si branza”-credeti ce vreti…!!!Eh bine…am mutat pe un alt canal…Antena 1+Euforia Tv emite noaptea pe la 2  o emisiune cu o astroloaga …lumea suna…”Am si eu un fiu…e nascut la Caracal pe 31 februarie 1989…an cu revolutia mama…vreau sa stiu despre dragoste,avere,cariera,hargintul viu din el…”-„Astrele va rezerva…ce-ati vrea sa stiti si ce-ati vrea <<sa vreti>> pentru ca,nah,dumneavoastra sunati pe banii dv.”

Ah ce ti-e si cu emisiunile astea low-end nocturne…Mai bine prelungiti Interzis si difuzati pe toate canalele!

0 Responses to “Dume de la TV”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

