Andrei Gheorghe imparte pumni

Un alt video din categoria TV pe care vi-l prezint…nu stiu sigur daca e regizat ori a fost real(dupa parerea mea cred ca e real)…Andrei Gheorghe(cu totii il stiti) a casapit doi oameni la el in emisiune…o emisiune de pe Antena 1…sigur o stiti,cea la care a picat Emil Boc de la inaltime…Acum,daca imaginile prezentate sunt reale inseamna ca omul acesta are niste devieri de comportament…ori au vrut sa-si scoata o audienta mare la miez de noapte…in Romania e posibil orice…(in materie de televiziune).
„Da…este regizata…nu incapea nicio indoiala…Postul meu a fost facut astfel incat sa ne destindem si sa aratam ce sa faci daca vrei sa ai raiting intr-o emisiune…Si faza cu fumatul de iarba la tv nu e tocmai un exemplu bun…nu-l face cu nimic mai interesant decat este acum…”-comment ora 21:46

11 Responses to “Andrei Gheorghe imparte pumni”


  1. 1 dasypoppy Iunie 26, 2007 la 3:26 pm

    Emisiune tipica Andrei Gheorghe.Oricum,felicitarile mele pt ca si-a intrat foarte bine in rol..si asa se credea Gigi Duru de cand l-am vazut prima data pe sticla…

  2. 2 admin Iunie 26, 2007 la 3:32 pm

    Eh fiecare om de televiziune isi are cate o imagine…acum depinde si daca esti un ahtiat dupa raiting…acum s-a potolit pe Realitatea Tv…zic eu…

  3. 3 deny Iunie 26, 2007 la 3:43 pm

    Desi pare destul de verosimil avand in vedere k baiatul ala cade de la inaltime,nu cred k e adevarat fiindca a facut-o in broad day light la tv asa k l-ar fi putut baga la inchisoare si nu cred k erau asa prosti baietii aia incat sa nu ceara despagubiri serioase:P In primul rand nu prea pot sa ma pronunt fiidca nu am sonor si nu stiu din ce s-au luat,dar anyway imi place k ai inceput sa comentezi emisiuni tv(carcotasul lu’mama)

  4. 4 me Iunie 26, 2007 la 4:04 pm

    vai de curu` lor…:))
    cat de „tare” :))

  5. 5 admin Iunie 26, 2007 la 4:12 pm

    ^^^ asa ziceam si eu…:-P

  6. 6 Matei Iunie 26, 2007 la 4:41 pm

    Imi pare rau sa va dezamagesc, dar faza este foarte veche si foarte regizata.

  7. 7 admin Iunie 26, 2007 la 4:48 pm

    Asa si?ce conteaza?A zis cineva ca trebuie prospaturi:P prostia ramane aceeasi si in timp…si daca ai fii citit ai fii sesizat ca acest articol e unul din „studiul specimenelor de tip animalier” de pe Tv`u…

  8. 8 alex Iunie 26, 2007 la 4:59 pm

    bah sa`ti tragi pumni in … cat de deranjat sa fi sa faci asa ceva ma?:))

  9. 9 admin Iunie 26, 2007 la 5:01 pm

    eh…de asta vorbeam…raitingul mama…raitingul asta…

  10. 10 monic_p Iunie 26, 2007 la 9:37 pm

    faza e total regizata..andrei gheorghe e pers care a fumat iarba la tv…..putem admira la el participarea la emisiunea aia cu mari romani unde l-a sustinut pe eminescu..(a, eu il plac mult pe domnul gheorghe..sau domnul andrei..)

  11. 11 Mircea Iunie 26, 2007 la 9:43 pm

    Da…este regizata…nu incapea nicio indoiala…Postul meu a fost facut astfel incat sa ne destindem si sa aratam ce sa faci daca vrei sa ai raiting intr-o emisiune…Si faza cu fumatul de iarba la tv nu e tocmai un exemplu bun…nu-l face cu nimic mai interesant decat este acum…


Lasă un răspuns

