Probleme cu liftul

De nervi,domne,nu am mai putut sta in casa…nuu…si unde sa te duci fratioare seara…nimic nu e deschis…decat Mall-ul ala cu program prelungit pana la ora 24:00…eh bine si singur nu merge sa te duci…si cum nu aveam chef sa deranjez pe nimeni,o iau pe maica-mea binisor la o plimbare pana in Mall sa ne delectam cu o prajitura…Ajungem acolo,luam liftul ca de obiciei…si apasam butonul pentru etajul 1…ei bine…am vazut eu ca ceva e in neregula…dura prea mult calatoria …ce credeti…cand s-au deschis usile eram pe acoperis…bine mai?asta e etajul 1?Apas eu de vreo trei patru ori butonul 1…nu merge…ies din lift si cand da si maica-mea sa iasa se inchid usile cu ea inauntru…Abia atunci receptase comanda…zic eu…ce sa fac?alerg pe scari…ma duc la parter…in timp ce maica-mea se plimba cu liftul intre etaje,eu alergam pe scari sa o prind…Ne-am intalnit,pana la urma,la etajul 1.Acum hai la 3 sa mancam prajitura…dar hai cu scarile rulante ca e mai sigur….zis si facut…ajungem la cofetaria aia,imi iau eu o prajitura ce costa 4.5 Ron (45 de mii de lei) …o cofetarie mai de lux…insa nu mi-a dat niciun servetel…am zis eu:”Mai ce ar fii acum dupa ce am mancat prajitura asta sa ma duc sa vomit la ea pe tejghea si sa-i zic:<<Va rog…imi dati un servetel?>>”…dar nu…nu imi venea sa vomit…desi prajitura aia era asa dulce…prea dulce…si sa stiti ca eu nu ma plang niciodata ca ceva e dulce…pentru ca sunt un devorator de …ma rog…dulce…In fine…am plecat de acolo…nu am mai luat liftul…ci am preferat scarile…

0 Responses to “Probleme cu liftul”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

