Cheam-o mai aproape,langa pieptul tau,sa simta si ea galopul inimii tale…

Esti atat de monahala iubito
incat virginitatea ta calugareasca
iti freamata in trup…Ce sa fie mai frumos decat zbuciumul care te loveste….acel fior abisal al dragostei…acea simtire ciudata care iti traverseaza intreaga fiinta si te fulgera ca o sageata prin inima…ta…care bate…numai pentru ea.”Saruta-i dulceata de pe buze”…buze rosii,de catifea…atat de moi…atat de dor imi e de ele…atata lumina pe chipul tau incat ochii mei nu mai privesc in negura,seara…cand ne apropiem mainile pe banca din parc…Freamatul tau il simt…Vibratia undelor lunii ne incalzeste iubirea…noastra cea scrisa in stele…”Uite iubito…steaua noastra…va straluci vesnic pe cer”.

2 Responses to “Cheam-o mai aproape,langa pieptul tau,sa simta si ea galopul inimii tale…”


  1. 1 monic_p Mai 18, 2007 la 11:13 pm

    si stelele mai cad si iubirea mai moare…..(desi melodia e geniala.si cu siguranta stii la ce melodie ma refer)

  2. 2 admin Mai 19, 2007 la 10:45 am

    fata de la doi statea la prima masa,mi-a facut un semn si a plecat la ea acasa,eram putin cam suparat ca meciul era blat,dar ne-am luat doua navete si iar ne-am imbatat…


Lasă un răspuns

