Say you…say me…

Another spring…another love…but in my heart…the same old you…Ce triiiiiist…imi vine sa plang…bleah…:D…Si pe cand ascultam eu melodia Another spring,another love a lui Marlene Dietrich,ce faceam?mai nimic,sincer imi bateam capul cu toate prostiile de teme,fara sa-mi dau seama cat de frumoase sunt versurile cu pricina…si cata iubire…atata incat nici tu nu poti indura…un alt dans…un alt sarut…dar eu te astept tot in spatele aceleiasi usi…o alta primavara…aceeasi dragoste…chestii siropoase …dar numai cu sirop mai indulcim si noi lucrurile…caci in rest…pastilele de la farmacie nu prea sunt dulci…voie buna!

…:D…v-am pus un videoclip…de-al Verkei Serduchka…stiti…Ukraina-Eurovision…genial disco dancing…ma rog…vizionare placuta

0 Responses to “Say you…say me…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

