“Cand zorii picura ceva venin”

Stii…eu cand nu prea am somn…dau drumul la TV si dau asa din intamplare pe un post…eh…seara trecuta…ma uit eu ca orice om pe euforia tv…cel mai misogin post de televiziune…si cum pierdusem telecomanda sub pat(nu stiu cum a ajuns acolo-in fine) si cum imi era lene sa schimb de la butonul de la tv…am fost torturat intreaga seara de o emisiune in care o tipa prea vesela pentru mine(cred ca o drogasera inainte bine de tot) povestea despre cum sa faci un milkshake perfect….da se numea „Dublu roz”…si stoarce de doua ori zmeura…fierbe-o…stoarce-o…mai fierbe-o de 14 ori…apoi da-o prin faina..amestec-o…ia rubarba(nu stiu ce fruct e asta…dar mi s-a intiparit in memorie pentru ca l-a pronuntat de cel putin 50 de ori)amestec-o cu niste iaurt dietetic „Dragele mele…sa nu folositi alte compozitii care contin colesterol…acest milkshake este natural…iar barbatul dumneavoastra o sa fie foarte fericit”…ma rog…daca as fii fost sotul tampitei alia cred ca as fii luat-o la bataie…in fine…apoi a inceput sa vorbeasca despre catd e mult ii place ei sa se uite la mixer cand lucreaza…Buuuuun….am zis…cine a adus-o pe sarita asta la televizor…In sfarsit…a facut si un tort…care arata ca ceva scarbos…Dupa emisiunea asta…a urmat ceva foarte misogin…o discutie despre sexshop-uri…si despre produsele din ele…care sunt in special pentru barbati…iar cele pentru femei lipsesc cu desavarsire…pai de ce oare?raspundeti-va singuri la intrebare…Am uitat sa va spun…ca inainte de emisiunile astea m-am uitat la Interzis cu Laura Andresan…”Iata ce grila de programe variata”-mi-am zis…recunosc ca m-am holbat putin la proeminentele ei…nu prea mult ca riscam sa-mi intre in ochi respectivele…neh neh…asteptam televiziunea viitorului…adica televizoare cu imagine tridimensionala…si „pipaibila”…

0 Responses to ““Cand zorii picura ceva venin””



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

