Piratii din caraibe

Primul post…*****-as…Buuun…continuam…deocamdata se aud numai urletele lui Maruta de la Tv…si nu ma intereseaza ce emisiune e…pentru ca mi-e prea lene sa ma uit…si nu inteleg cum omul asta a iesit din grila lui normala de programe(adica acea scarba de tonomat) si mai prezinta si alte comercialitati…Si ce sa va mai povestesc…asa ca prim post…c-am vazut un prost…doi…trei..patru..o mie si una de nopti…ca maine am atatea de facut incat sunt deja plictisit de ceea ce se va intampla..trebuie sa stii senzatia…aia nasoala…ca atunci cand ai multe optiuni si ramai ca o leguma caci nu stii pe care sa o alegi…Si va intrebati de ce am pus titlul postului „Piratii din caraibe”…pentru ca azi la scoala m-am simtit ca pe o corabie ce se scufunda…cu tot cu sex-simbolul de Orlando Bloom (in traducere „pruna”-pentru necunoscatorii de limba engleza)…si de ce am avut acest sentiment?…hai ca puneti prea multe intrebari…ce ma seaca…ce frate…tie nu ti-a zis nimeni vreodata ca arati de parca ti s-ar fi inecat corabiile?…

2 Responses to “Piratii din caraibe”


  1. 1 Alex Mai 15, 2007 la 7:28 pm

    Hmmm, ink una din zilele alea nasoale?:( Damn, ce sentimente aiurea iti pot declansa unele evenimente…cateodata(cik, mai degraba adesea) ma simt si eu doborat de prostiile altora, dar orice e trecator, totul e sa nu pui la suflet prea mult. Nu merita. Cat despre comparatia cu „Piratii din Caraibe”, cam asta e tot ce pot spune: :))))(in a good way, of course:>)

  2. 2 Mircea Mai 19, 2007 la 10:39 am

    Este ziua aceea monotona…simpla zi de scoala…in care tot ce se poate intampla e notarea ta cu un 2…sau pur si simplu…atat de monotona incat sa nu poti enerva niciun profesor…


Lasă un răspuns

